Regulamin sklepu internetowego

Regulamin sklepu internetowego

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady sprzedaży artykułów oferowanych przez sklep internetowy www.brzeczychrzaszcz.pl,  będący własnością firmy Patrycja Bilińska Usługi terapeutyczno-edukacyjne, zarejestrowaną w ewidencji działalności gospodarczej: NIP 815-165-81-44 , REGON 180874765.
  2. Sprzedaż odbywa się poprzez Internet w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy zamawiającym, pełnoletnią osobą fizyczną lub firmą zwaną dalej Klientem, a sklepem internetowym brzeczychrzaszcz.pl, zwanym dalej Sklepem.
  3. Podane w sklepie ceny są cenami detalicznymi brutto wyrażonymi w złotych polskich.
  4. Prezentowane w sklepie zdjęcia produktów mogą nieznacznie różnić się od wyglądu rzeczywistego.

Polityka prywatności

  1. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  2. Administatorem danych osobowych jest Patrycja Bilińska Usługi terapeutyczno-edukacyjne, Czarna 542, 37-125 Czarna, NIP: 815-165-81-44.
  3. Składając zamówienie, Klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
  4. Dane, jakie zbierane są podczas dokonywania transakcji zakupu, to imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres do wysyłki, nr telefonu, adres e-mail.
  5. Dane klienta podane podczas składania zamówienia są gromadzone tylko w celach statystycznych.
  6. Dane zbierane w trakcie korespondencji mejlowej będą wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienia lub odpowiedzi na zadane pytania.
  7. Odbiorcami danych osobowych mogą być :a)     dostawcy systemów informatycznych oraz usług IT,b)    podmioty świadczące na rzecz firmy usługi księgowe, prawne, marketingowe, informatyczne i inne wynikające z bieżących potrzeb firmy,

    c)     osoby i formy odpowiedzialne za dostarczanie przesyłek (Poczta Polska, firmy kurierskie),

    d)    banki w zakresie realizacji płatności,

    e)     organy uprawnione do otrzymania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

  8. Klient ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.
  9. Zgodę na przetwarzanie danych można wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Dla celów dowodowych firma prosi o wycofanie zgody w formie pisemnej (papierowej lub elektronicznej: brzeczychrzaszcz1@gmail.com).
  10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne w celu wykonywania umów sprzedaży. Konsekwencją niepodania danych osobowych wymaganych przy składaniu zamówienia jest brak możliwości zawarcia umowy sprzedaży.

    Prawa i obowiązki sklepu

  1. Sklep brzeczychrzaszcz.pl umożliwia Klientowi poprzez stronę WWW składanie zamówień. Sklep ma prawo do odmowy przyjęcia zamówienia lub anulowania zamówienia.
  1. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące w sprzęcie komputerowym, urządzeniu końcowym, systemie teleinformatycznym oraz infrastrukturze telekomunikacyjnej, z którego korzysta Klient, a które uniemożliwiają mu poprawne korzystanie ze Sklepu.
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia działalności portalu, do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach portalu bądź wprowadzania w nich zmian.
  3. Sklep ma prawo wykorzystywać pliki typu „Cookies” oraz „web beacons” w celu prawidłowego funkcjonowania portalu, analizowania efektywności portalu, przystosowywania go do potrzeb użytkowników oraz tworzenia statystyk.
  4. Całość strony (mechanizmy i grafika, zdjęcia oraz opisy) są własnością sklepu. Zgodnie z Dz. U. 94 Nr24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170, kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez jej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.

Złożenie i potwierdzenie zamówienia

  1. Zakupów może dokonywać osoba zarejestrowana w sklepie lub osoba niezarejestrowana, która jednorazowo w formularzu zamówienia poda niezbędne do dostawy dane adresowe (imię i nazwisko, ulica, kod pocztowy, miasto) oraz dane kontaktowe (imię i nazwisko, telefon, e-mail).
  2. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych lub błędnych danych – Sklep spróbuje skontaktować się z Klientem w celu ich uzupełnienia lub sprostowania. Jeśli kontakt nie będzie możliwy Sklep może odstąpić od umowy sprzedaży.
  3. Przyjęcie zamówienia do realizacji jest potwierdzane mejlem wysyłanym przez Sklep do Klienta. Wiadomości nie są wysyłane automatycznie, dlatego Klient otrzymuje je do 24 godzin od złożenia zamówienia.
  4. Przygotowanie wysyłki następuje po:
  5. a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – mejlowym lub telefonicznym potwierdzeniu złożenia zamówienia przez Klienta w odpowiedzi na email Sklepu.
  6. b) w przypadku zamówień płatnych przelewem – po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Sklepu;
  7. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku zamówienia towaru niedostępnego sklep skontaktuje się z Klientem, który podejmie decyzje o sposobie realizacji zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
  8. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów.
  9. Do zamówień wystawiany jest paragon. Na życzenie jest to paragon z NIP-em lub faktura.
  10. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub wycofać je do momentu wysyłki.
  11. Czas realizacji zamówienia, od momentu wpłynięcia pieniędzy na konto firmy, to maksymalnie 10 dni roboczych.
  12. Do czasu realizacji zamówienia należy dodać przewidywany czas dostawy.

Ceny i formy płatności

  1. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
  2. Ceny towarów nie uwzględniają kosztów usługi trasportu. Koszt usługi transportu pokrywa Klient.
  3. Klient może wybrać jedną z następujących form płatności za zamówione towary: a)  przelew: przelewy prosimy kierować na konto 80 1020 4391 0000 6602 0228 7613, Patrycja Bilińska Usługi terapeutyczno-edukacyjne, Czarna 542, 37-125 Czarna. W tytule przelewu prosimy podać:  numer zamówienia, imię i nazwisko, b) Za pobraniem: należność pobiera listonosz/kurier, c) odbiór osobisty.

Dostawa

  1. Wszystkie towary wysyłane są w formie paczki bez względu na wagę zamówienia.
  2. Właściciel sklepu dołoży wszelkich starań, by paczki były wysyłane najpóźniej 2-3 dni po zaksięgowaniu wpłaty na koncie (najczęściej jest to następny dzień roboczy).
  3. Wysyłka zakupionych towarów odbywa się domyślnie za pośrednictwem Envelo (Poczta Polska Uslugi Cyfrowe Sp. z.o.o). Standardowy czas dostawy 24 godziny. W przypadku chęci skorzystania, np. z paczkomatu, prosimy o wiadomość mejlową z podaniem numeru paczkomatu.
  4. Odmowy przyjęcia paczki. W przypadku bezpodstawnej odmowy przyjęcia zamówionej i nieuszkodzonej przesyłki przez Klienta, zamówiony towar wraca do Sklepu, a Klient zostanie obciążony kosztami przesłania oraz opłaty manipulacyjnej w wysokości 50% wartości dokonanych zakupów.
  5. W czasie odbioru należy zwrócić szczególną uwagę na stan paczki, czy nie jest uszkodzona w sposób mechaniczny, czy taśma klejąca na przesyłce nie była zrywana lub nie jest uszkodzona. Jeżeli występują uszkodzenia, które mogą być przyczyną zniszczenia zawartości paczki należy w obecności kuriera otworzyć przesyłkę i sprawdzić zamówiony towar.

Zwroty

  1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Zwrotowi bez zadawania pytań podlega tylko towar bez widocznych oznak używania, czysty, kompletny, bezwonny. Klient ponosi koszt odesłania paczki.
  3. Na konto Klienta przelana zostanie kwota pomniejszona o koszt wysyłki paczki.
  4. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
  5. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
  6. Produkty zakupione w promocji (kupon rabatowy, zakładka promocje) nie podlegają zwrotowi, ani wymianie na inny towar.

Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany przedmiotowego Regulaminu w dowolnym czasie. Zmiany obowiązują od momentu wskazania ich na stronie internetowej Portalu. W przypadku zarejestrowanych Klientów obowiązują ich nowe postanowienia Regulaminu o ile nie wypowiedzą umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w terminie 30 dni od daty powiadomienia o zmianie Regulaminu, które to nastąpi drogą elektroniczną, na adres wskazany przez Klienta przy rejestracji.
  2. Aktualny Regulamin jest publikowany na stronie internetowej Sklepu oraz dostarczany nieodpłatnie Klientowi (drogą elektroniczną) na jego żądanie.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosuje się przepisy KC i innych ustaw.
  4. Składając zamówienie nabywca akceptuje powyższy regulamin.