CLOSE
  • Home
  • Contact
  • Gabinet
  • Sklep
  • Artykuły
    • Afazja
    • Jąkanie
    • Niepełnosprawność intelektualna
    • Opóźniony rozwój mowy
    • Wymowa
    • Inne
  • Moim zdaniem
    • Odpowiedzi na pytania czytelników
    • Opinie
    • Logopedia od kuchni
    • Przemyślenia
    • Felietony
    • Recenzje
    • Testy
  • Nauka czytania
    • Alternatywa metoda sylabowa
    • Filmiki
    • Inne
    • Pomoce
  • Pomoce
    • Afazja
    • AAC
    • Gimnastyka buzi i języka
    • Niepełnosprawność intelektualna
    • Terapia pedagogiczna
    • Wspieranie rozwoju
    • Słownictwo
    • Wymowa
      • Samogłoski
      • K, g, ch/h
      • Ś, ź, ć, dź
      • S, z, c, dz
      • Sz, ż/rz, cz, dż
      • R, l, j
      • Inne
  • Filmiki
    • Inne
    • Nauka czytania
    • Wspieranie rozwoju
  • Gry i zabawy
    • Dobra zabawa
    • Inne
    • Wspieranie rozwoju
    • Wymowa
  • Różności
    • Mądrości terapeutyczne
    • Ciekawostki logopedyczne
    • Opowiadania
    • Wierszyki
    • Z punktu widzenia przedszkolaka
  • Strona główna
  • Sklep
  • Moje konto
  • Zamówienie
  • Koszyk
  • Regulamin sklepu internetowego
  • Home
  • Contact
  • Gabinet
  • Sklep
  • Artykuły
    • Afazja
    • Jąkanie
    • Niepełnosprawność intelektualna
    • Opóźniony rozwój mowy
    • Wymowa
    • Inne
  • Moim zdaniem
    • Odpowiedzi na pytania czytelników
    • Opinie
    • Logopedia od kuchni
    • Przemyślenia
    • Felietony
    • Recenzje
    • Testy
  • Nauka czytania
    • Alternatywa metoda sylabowa
    • Filmiki
    • Inne
    • Pomoce
  • Pomoce
    • Afazja
    • AAC
    • Gimnastyka buzi i języka
    • Niepełnosprawność intelektualna
    • Terapia pedagogiczna
    • Wspieranie rozwoju
    • Słownictwo
    • Wymowa
      • Samogłoski
      • K, g, ch/h
      • Ś, ź, ć, dź
      • S, z, c, dz
      • Sz, ż/rz, cz, dż
      • R, l, j
      • Inne
  • Filmiki
    • Inne
    • Nauka czytania
    • Wspieranie rozwoju
  • Gry i zabawy
    • Dobra zabawa
    • Inne
    • Wspieranie rozwoju
    • Wymowa
  • Różności
    • Mądrości terapeutyczne
    • Ciekawostki logopedyczne
    • Opowiadania
    • Wierszyki
    • Z punktu widzenia przedszkolaka
Home Ciekawostki logopedyczne #12

Ciekawostki logopedyczne #12

  • Różności
  • Ciekawostki logopedyczne
31 sierpnia 2016
0 3410

ciekawostka2

  • TAGS
  • postrzeganie dziecka a jego rozwój
Twitter
Facebook
Google +
Pinterest
Previous article
Ubieramy księżniczkę – utrwalanie głosek
Next article
Wyszły w pole kurki trzy... - utrwalanie głoski [sz]
Patrycja Bilińska
Patrycja Bilińska

SIMILAR ARTICLES

Ciekawostki logopedyczne #11 Przestymulowanie

12 lipca 2016
0 3310
Oddychanie przez usta jest niekorzystne dla zdrowia: powodować może wady anatomiczne, między innymi cofnięcie i obniżenie żuchwy, wady zgryzu i zwężenie szczęki dolnej. Zmianie ulec mogą rysy twarzy (twarz asymetryczna). Dzieci nawykowo oddychające przez usta częściej niż inne mają katar, ślinią się, nie chcą jeść (uczucie sytości na skutek połykanego powietrza). Ich układ nerwowy jest gorzej dotleniany. Konsekwencją w wymowie bywa międzyzębowa realizacja głosek [s], [z], [c], [dz] oraz [t], [d], [n], [l] (por. kot Sylwester, „Zwariowane melodie”).

Ciekawostki logopedyczne #10 Konsekwencje oddychania przez usta

6 listopada 2015
0 5581

NO COMMENTS

Skomentuj Wycofaj komentarz

Koszyk
Kategorie produktów
  • Bez kategorii (0
  • gry (0
  • Inne (1
  • kolorowanki (3
  • książeczki (0
  • motywacja (5
  • nauka czytania (4
  • PDF (19
  • zeszyty (3
Gabinet
Reklama
Ostatnie wpisy
  • „Leśny bal” – recenzja gry
  • Test produktów Jellystone: gryzaki i butelka sensoryczna
  • Stymulować czy nie przeszkadzać?– o rozwoju komunikacji małego dziecka
  • Ż wymienne
  • Puzzle – [sz]
Archiwa
Najnowsze komentarze
  • Klimatyzacja Piotrków - Test produktów Jellystone: gryzaki i butelka sensoryczna
  • Janek - Test produktów Jellystone: gryzaki i butelka sensoryczna
  • Fototapeta - Test produktów Jellystone: gryzaki i butelka sensoryczna
  • BEA - Czego nie lubię w polskiej szkole?
  • Juniora - Stymulować czy nie przeszkadzać?– o rozwoju komunikacji małego dziecka
Kategorie
  • Artykuły100
    • Afazja1
    • Inne31
    • Jąkanie1
    • Niedyrektywność17
    • Niepełnosprawność intelektualna18
    • Opóźniony rozwój mowy16
    • Wspieranie rozwoju mowy21
    • Wymowa16
  • Bez kategorii3
  • Felietony26
  • Filmiki24
    • Inne3
    • Klub Świadomego Rodzica12
    • Nauka czytania1
    • Wspieranie rozwoju4
    • Wymowa5
  • Gry i zabawy64
    • Dobra zabawa18
    • Inne5
    • Wspieranie rozwoju12
    • Wymowa39
  • Język polski1
  • Moim zdaniem106
    • Komunikacja alternatywna i wspomagająca12
    • Logopedia od kuchni37
    • Odpowiedzi na pytania czytelników1
    • Opinie10
    • Przemyślenia46
    • Recenzje28
    • Testy5
  • Nauka czytania12
    • Alternatywa metoda sylabowa7
    • Filmiki1
    • Inne1
    • Pomoce10
  • Pomoce120
    • AAC5
    • Afazja3
    • Gimnastyka buzi i języka15
    • Niepełnosprawność intelektualna8
    • Słownictwo8
    • Terapia pedagogiczna12
    • Wierszyki18
    • Wspieranie rozwoju15
    • Wymowa69
      • Inne4
      • K, g, ch/h6
      • R, l, j12
      • Różnicowanie głosek dentalizowanych5
      • Ś, ź, ć, dź11
      • S, z, c, dz5
      • Sz, ż/rz, cz, dż16
  • Różności49
    • Ciekawostki logopedyczne14
    • Mądrości terapeutyczne10
    • Opowiadania8
    • Wierszyki11
    • Z punktu widzenia przedszkolaka3
  • Wczesne Wspomaganie Rozwoju74
    • Gry i zabawy8
    • Inne6
    • Karmienie2
    • Opóźniony rozwój mowy19
    • Pomoce46
©
  • O blogu
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Lista wpisów
  • Ciasteczka
  • Reklama
  • Partnerzy

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress