CLOSE
  • Home
  • Sklep
  • Kadra
  • Cennik
  • Zajęcia zamawiane
  • Nasze gabinety
  • Strona główna
  • Sklep
  • Moje konto
  • Zamówienie
  • Koszyk
  • Regulamin sklepu internetowego
  • Home
  • Sklep
  • Kadra
  • Cennik
  • Zajęcia zamawiane
  • Nasze gabinety
Home Ciekawostki logopedyczne #12

Ciekawostki logopedyczne #12

  • Różności
  • Ciekawostki logopedyczne
31 sierpnia 2016
0 5299

ciekawostka2

  • TAGS
  • postrzeganie dziecka a jego rozwój
Twitter
Facebook
Google +
Pinterest
Previous article
Ubieramy księżniczkę – utrwalanie głosek
Next article
Wyszły w pole kurki trzy... - utrwalanie głoski [sz]
Patrycja Bilińska
Patrycja Bilińska

SIMILAR ARTICLES

Ciekawostki logopedyczne #11 Przestymulowanie

12 lipca 2016
0 4625
Oddychanie przez usta jest niekorzystne dla zdrowia: powodować może wady anatomiczne, między innymi cofnięcie i obniżenie żuchwy, wady zgryzu i zwężenie szczęki dolnej. Zmianie ulec mogą rysy twarzy (twarz asymetryczna). Dzieci nawykowo oddychające przez usta częściej niż inne mają katar, ślinią się, nie chcą jeść (uczucie sytości na skutek połykanego powietrza). Ich układ nerwowy jest gorzej dotleniany. Konsekwencją w wymowie bywa międzyzębowa realizacja głosek [s], [z], [c], [dz] oraz [t], [d], [n], [l] (por. kot Sylwester, „Zwariowane melodie”).

Ciekawostki logopedyczne #10 Konsekwencje oddychania przez usta

6 listopada 2015
0 8202

NO COMMENTS

Skomentuj Wycofaj komentarz

Koszyk
Kategorie produktów
  • Bez kategorii (0
  • drukowane (10
  • gry (0
  • Inne (0
  • kolorowanki (3
  • książeczki (0
  • motywacja (3
  • nauka czytania (5
  • PDF (32
  • zeszyty (2
Słowa na start
Ostatnie wpisy
  • Zajęcia z udziałem rodzica czy może lepiej bez?
  • O pseudologopedycznych pomocach z marketu
  • „Leśny bal” – recenzja gry
  • Test produktów Jellystone: gryzaki i butelka sensoryczna
  • Stymulować czy nie przeszkadzać?– o rozwoju komunikacji małego dziecka
Archiwa
Kategorie
  • Artykuły101
    • Afazja1
    • Inne31
    • Jąkanie1
    • Niedyrektywność16
    • Niepełnosprawność intelektualna17
    • Opóźniony rozwój mowy15
    • Wspieranie rozwoju mowy21
    • Wymowa16
  • Bez kategorii3
  • Felietony25
  • Filmiki23
    • Inne3
    • Klub Świadomego Rodzica12
    • Wspieranie rozwoju4
    • Wymowa5
  • Gry i zabawy64
    • Dobra zabawa18
    • Inne5
    • Wspieranie rozwoju12
    • Wymowa39
  • Język polski1
  • Moim zdaniem106
    • Komunikacja alternatywna i wspomagająca11
    • Logopedia od kuchni36
    • Odpowiedzi na pytania czytelników1
    • Opinie10
    • Przemyślenia45
    • Recenzje28
    • Testy5
  • Nauka czytania11
    • Alternatywa metoda sylabowa6
    • Inne1
    • Pomoce10
  • Pomoce119
    • AAC5
    • Afazja3
    • Gimnastyka buzi i języka15
    • Niepełnosprawność intelektualna8
    • Słownictwo8
    • Terapia pedagogiczna11
    • Wierszyki18
    • Wspieranie rozwoju15
    • Wymowa69
      • Inne4
      • K, g, ch/h6
      • R, l, j12
      • Różnicowanie głosek dentalizowanych5
      • Ś, ź, ć, dź11
      • S, z, c, dz5
      • Sz, ż/rz, cz, dż16
  • Różności49
    • Ciekawostki logopedyczne14
    • Mądrości terapeutyczne10
    • Opowiadania8
    • Wierszyki11
    • Z punktu widzenia przedszkolaka3
  • Wczesne Wspomaganie Rozwoju73
    • Gry i zabawy8
    • Inne6
    • Karmienie2
    • Opóźniony rozwój mowy18
    • Pomoce46
©
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Ciasteczka